sunnuntai 15. toukokuuta 2011

hei beibi skitsoo ja unohdan syödä

hei mulla on taas jääny Jare & VilleGalle päähän... Not so nice. Mutta yks juttu joka on sitten taas NICE on että mulla on taas vähän rahaa! Hehe niin että arvaatkaas kuka lähtee vähän mini- shoppailemaan huomenna? MINÄ .
Ne rahat kesti kauan... Mutta olen vähän miettinyt että pitäiskö säästää..? Lähden kuitenki kesällä OSLOON ja siellä aion shoppailla kuin viimeistä päivää. En jaksa odottaa siihen asti!
Mutta asiasta toiseen,
Nyt on vain pari viikkoa jäljellä koulua.. Ja sit alkaa se odotettu KESÄLOMA .. Mulla onkin vaan yks koe jäljellä ja se on kemia... Kyllä mä siitä selviän kunhan luen... Täytyy nyt muuten pärjätä koulussa kun toi matikka meni aika perseelleen jos sanoo näin lievästi.
Nyt mä en enää keksi mitään fiksua mistä voisin kirjoittaa eli taidanpa lähteä! Heippa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti